بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی صدا فـــــــــــــــــــــــــــریاد کن


ترنّم باران

 

 

همه شب مرغ دلم برسر دیوار تو بود...

می پرید از قفس وعاشق دیدار تو بود...

خبرت هست که از خوبی خود بی خبری؟...

بخدا خوبتراز خوبتراز خوبتری...


کـاش از اول میـدونـستـم

تــــــو

رفـیـق نـیمـه راهـی



دلم به کما رفته


برای مردنش دست به دعا شوید



ﮔـــــــــــــــﺎﻫﻲ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﻫﺎ ﺑﻲ ﻓﺎﻳﺪﻩ ﺍﻧﺪ


ﻣﺜﻞ ﻣﻮﻓﻖ ﺑﺎﺷﻴﺪ ﻫﺎﻱ


ﺍﻧﺘﻬﺎﻱ ﺑﺮﮔﻪ ﻱ ﺍﻣﺘﺤﺎﻧﻲ



بعد از کلى رفاقت و با هم بودن

از اونى که وابستش بودم

یه یادگارى گرفتم

تنهایى . . .


ﻋﺸﻖ ﯾﻌﻨﯽ:


ﯾﮏ ﻧﻔﺮ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ

ﺑﺪﻭﻥ ﻓﮑﺮ ﺑﻪ ﻧﺘﯿﺠﻪ ﻭ ﺁﯾﻨﺪﻩ

ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﺩﯾﺮﻭﺯ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻩ . . .



مــعــلم گـفـت الــف

گـفـتـم او

گـفـت ب

گـفـتـم بـا او

گـفـت پ

گـفـتـم پـیـش او

گـفـت ج

خـواسـتـم بـگـم جــدایــی

گـفـت نــگــو



عاشق نشو ای دل با تنهایی سر کن

حالم رو میبینی حرفامو باور کن

عاشق نشو ای دل عاشق شدن درده

میسوزی میمیری این دنیا نامرده

روز قیامت ازم پرسیدند :

جوانیت را چگونه گذراندی ؟ !

ندا آمد:

دل شکسته است بگذارید به بهشت برود

دنیایش خوب جهنمی بود . . .



اگر روزی دلت لبریز غم بود

گذرت بر مزار کهنه ام بود

بگو این بی نصیب خفته در خاک

یه روزی عاشق و دیوانه ام بود



نمی دانی چه درد سنگینی ست

بفهمی برای عشقت کافی نبودی که . . .

رفت . . .

خیانت کرد . . .

یا رب دل دوست را پر ازغم نکنی

با تیر قضا قامت او خم نکنی

ای چرخ تو را به حق قرآن سوگند

یک مو ز تن رفیق ما کم نکنی ...



من ميروم ......


باور كن ميروم ....


اما ...


دلم براي بجهنم گفتن هايت تنگ ميشود !!!!





همین که فهمید غم دارم آتش گرفت …

به خودت نگیر رفیق !

سیگارم را گفتم …



114 ♥ دلشکسته ♥


ﺑﻪ ﺷﻠﻮﻏﯿﻪ ﺩﻭﺭﻡ ﻧﮕﺎﻩ ﻧﮑﻦ ﺭﻓﯿﻖ


ﭘﺸﺘﻢ ﺧﯿﻠﯽ ﺧﺎﻟﯿﻪ !!!!

دوستی باهر که کردم خصم مادر زاد شد‏

آشیان هرجا گزیدم لانه صیاد شد

آن رفیقی راکه باخون وجگر پروردمش ‏

وقت کشتن، برسر دار آمد و جلاد شد . . .


خدا حافظ

پیام من

کلام من

خدا حافظ تو ای تنها سلام من

خداحافظ طلوع من غروب من

خداحافظ تو ای محبوب خوب من


دوستت دارم بي ادعا

 قد زمين

 قد هوا

اگه خدا بدش نياد
 
دوستت دارم قد خدا


به زندانی گفتند:

تنها تر از تو کیست؟

گفت کسی که دلش زندانی دیگری است..

مي خوام برم پا ندارم
مي خوام نرم جا ندارم
گريه كنم دل ندارم
داد بزنم نا ندارم
بودنم با تو حرومه
ديگه همه چي تمومه
آخ که اين لحظه چه شومه
من دلم تنگ ميشه
تو دلت سنگ ميشه

این بار سیگار را از ان طرف ک میسوزد بکش تا بدانی در نبودت چ میکشم

 

 

 



+نوشته شده در سه شنبه 13 اسفند 1392برچسب:,ساعت15:13توسط ترنّم | |